Dagboek van …
31 maart
Via de website krijg ik een vraag binnen. ‘Ik heb best wel wat vragen over mijn huid, is het mogelijk dat je er naar kijkt’? In de salon kan op dit moment natuurlijk niet, maar via beeldbellen kan het prima! Fijn dat ik toch iemand een passend advies kan geven.
7 april
Heerlijk, wat boffen we toch met het weer! Ook vandaag zijn er weer diverse online trainingen te volgen. Altijd fijn om kennis te updaten. Aan het einde van de dag neem ik met mijn dochter het filmpje voor #1minuutvoordehuid over zonproducten op. Het is inmiddels avond als ik de bestellingen en pakketten weg ga brengen, wat altijd weer gezellige contactmomentjes zijn.
15 april
Nog een week en dan horen we meer. Ik ben al druk bezig om te kijken welke maatregelen ik in ieder geval kan nemen, voor het geval wij na 28 april weer open mogen. Daarnaast lekker druk met social media en het posten van “een cadeautje voor..”. Komende zaterdag gaan we weer samen met Het chocoladehuisje, Mondria en Good for you, drie pakketen schenken onder het motto; denk je aan iemand, wij denken met je mee.
20 april
De nieuwe artikelen voor de Skin Store zijn inmiddels allemaal binnen. Hoogste tijd om ze neer te gaan zetten, ik heb er echt zin in! De verse bloemen maken het plaatje voor mij altijd compleet. Nu morgen afwachten we weten immers nog niet of we na de 28ste weer open mogen. Dan willen we alles natuurlijk
21 april
Het is alweer 6 weken geleden dat wij besloten hebben om de salon tijdelijk te sluiten en zojuist hebben we vernomen dat de maatregelen tot 20 mei zijn verlengd.
Natuurlijk gaat gezondheid boven alles en is de keuze in dat opzicht ook logisch, maar wat mis ik alles! Onze prachtige behandelingen en de persoonlijke huidadviezen die we nu niet kunnen geven, de mooie resultaten en de gezellige gesprekken. Maar… ik ben ook super blij en dankbaar. Blij en dankbaar voor de lieve berichtjes (off en online) en het medeleven en de waardering die ik krijg over de manier waarop we de situatie oppakken. Maar niet te vergeten ben ik ook blij met de huidige technieken, want dit zorgt er wel voor dat we contact kunnen houden. Dat we via video-bellen toch huidadviezen kunnen geven, onze Skin Concept Store met gepaste maatregelen open kunnen houden en ook Online vragen kunnen beantwoorden en via de webshop producten kunnen verkopen. We weten natuurlijk nog niet hoe het verder gaat, maar we hopen in mei weer een vervolg te kunnen geven aan behandelingen. Onze Brancheorganisatie ANBOS zet zich meer dan 100% voor de belangen van de schoonheidsspecialistes. Samen sterk! Alleen samen redden we het, dat blijkt ook hier weer. Blijf positief en extra zorgzaam voor jezelf en elkaar!
Stralende groet
Périne